Pages

Sunday, 15 September 2013

Akibat terlalu Taksub dengan K-POP

Waddup Blogger , 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca . Sihat ? Apa Khabar ? Ok nak cerita sikit pasal K-POP ni . Ramai yang sekarang terlalu Taksub dengan K-POP , sampai sanggup habiskan duit beratus-ratus , beribu-ribu untuk tengok concert diaorang . Kejapp , korang faham ke apa yang dia orang cakap ? haa ? den pun tak nak cakap banyak sangat sebab den pun layan jugak , tapi tak setaksub orang yang sanggup habiskan duit tu . Tengok Youtube sudahh . Apetah lagi Running Man , kalau tengok tak sah kalau tak Gelak habis habisan ye dakk ? Ok ni nak cerita sikit pasal ketaksuban Golongan kanak-kanak dan Remaja dengan K-POP . 

Betul ke benda ni ? Atau hanya Cerita yang direka bentuk ? Logik ke tidak isi kandungan ini ? Sangat Kelakar . Kalau memang benar pun anak tidak ke sekolah dengan tujuan tersebut kenapa pilih tajuk macam ni ? Kenapa tidak pilih menceritakan yang sepatutnya dibaca oleh pembaca atau penerima maklumat baik ? Nampak sangat ikut telunjuk anak. Kenapa tidak didik anak ke jalan yang lebih baik ? Hanya kerana masalah guru tidak seksi dan terlalu tua ? Munasabah ke alasan macam ni ? Renung-renungkan lahh .

                                                                                                                              #EyFaN

5 comments:

  1. Replies
    1. mungkin ada . tak ada kepastian lagi :)

      Delete
  2. Errrr..biar betul...ini sokongan yang membawa rebah ni...hmmmm

    ReplyDelete
  3. laaa betoi ka neh, alahaiiii lawak sngt.

    ReplyDelete

Thanks and Come Backk :)