Pages

Sunday, 15 September 2013

Rokok Itu HARAM !

Waddup Blogger , 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca . Kali ni nak Cerita pasal benda yang memusnahkan Masyarakat terutama Remaja . Tolong Sangat ambil pengajaran tentang cerita ni , Bukan nak cakap banyaklah , tapi memang Fakta . ROKOK ITU HARAM !




Bila kita Sedut benda ni dalam fatwa hukumnya haram , bila sedut dia masuk dalam paru-paru , benda haram dicampur dengan darah , darah kisar jadi air mani yang seterusnya menjadi anak . Anak itu terbina daripada benda yang haram , maaf ini benda FAKTA !

Mari Sama-sama kita tonton Video dekat bawah ini :)

                                

Ok . Apa yang anda dapat dari video ini ? Harap siapa yang Perokok Tegar tu , berhenti lahh sebelum berlaku apa-apa dekat anda . Hanya Sekadar Peringatan kepada semua , Saya harap masih sempat lagi .

Jangan jadi seperti ini : 


*Take A NOTE*

                                                                                                                                             #EyFaN

13 comments:

  1. sokong !!! fatwa dah ckap haram rokok .. org ISLAM ptut kena stop dah dri merokok..sama2 doa agr kita smua dpt hidayah utk berubah..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haram Haram ! Tapi orang ISLAM dogil sangat . ish-2 . Sama lah kita doa ye :)

      Delete
  2. Good one irfan...ingat sebelum terlambat ya..

    ReplyDelete
  3. senang citer, jangan dok SEMBANG AGAMA HALAL HARAM kalau diri masih dok SEDUT benda HARAM tuh..dok kutuk orang, kata orang kafir tapi diri sendri dok sedut berbatang2 rokok..tu pasai kena diri balik bila dok kata kafir kat orang..haha..ada yang TERASA? bagus..cepatlah berubah..kan irfan kan..hehe

    ReplyDelete
  4. bru tahu pula...thanks....salam kenal..harap itu orang brhentilah merokok..:)

    ReplyDelete
  5. sebenarnya keburukan merokok ni dah lama diexposekan.. cuma perokok ni masih berdegil.. nak tunggu kesan kat diri sendri? baru nak insaf... itu pun tak insaf sgt pun. lama2 addicted balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikotin kuat sangat tu , sbb tu jdi macam tu . ketagihh

      Delete
  6. harap semua lelaki berhenti merokok..hihi

    ReplyDelete
  7. pinjam gambar rokok tu ye, terima kasih.

    ReplyDelete

Thanks and Come Backk :)