Pages

Tuesday 8 October 2013

Aku Seorang Blogger ?

Waddup Blogger , 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera . Saya Ucapkann . Bila di fikirkan balikk 'Adakah aku Seorang Blogger ?' Dan abang aku selalu memberitahuku yang Blog ni Boleh buat Duit , So makin tertariklah aku nak berblog ni . Then Lama-lama abang aku kenalkan aku dengan 'Nuffning' , pastu aku dengan rasa pelik je tnye , 'pe tu ? ' Ok, niat asal aku blogging SEBELUM kenal nuff ni , dan SELEPAS aku dapat idea mengenai apa konsep blog yang aku nak buat iaitu PERSONAL , HIBURAN dan BERITA TERKINI . Mari lahh sama-sama kita join Nuffnang yang selalu mengajurkan pelbagai event untuk semua blogger . Nak Daftar Klik Sini .




Nak cerita pasal nama blog ni , Watashi Irufan nama diberi , sempena aku yang gila-gila dengan cito jepun ni . Yang Pelik url lain dari nama http://i-irufan.blogspot.com/  kan ? yang nampak sama pun irufan . Watashi tu adalah 'saya' dalam bahasa Jepun and Irufan itu adalah nama ku (Tukar ejaan sebab nama  tu nampak macam rare gitu ) .



Seronok Sebenarnye berblog ni , aku rasa happy bila orang baca , komen , ambil iktibar dan sokong blog aku dari semasa ke semasa, jadi dari situ aku mula hargai semua kawan-kawan blogging . Aku di luar dan dalam ni lain sikit , dalam dunia Sosial ni aku memang seorang Peramah , tapi di luar aku hanya seorang PendiamAku selalu luahkan pendapat aku tentang dunia sekarang di blog aku dan cuba mendapat respon dari pembaca-pembaca dikalangan kawan-kawan aku. Walaupun aku kenal di dunya nyata sahaja, aku percaya mereka. Sebab Aku Seorang Blogger.


                                                                                                                                   #EyFaN


No comments:

Post a Comment

Thanks and Come Backk :)