Pages

Sunday 4 August 2013

Kad Raya

Waddup Blogger ,

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada Semua Pembaca Blog Ku . Alhamdulillah Masih lagi Berkesempatan Untuk Taip Entry ni . Macam Mana Puasa ok ? Penuh ark ? haha . Hope Korang Penuh la tahun ni , Sape Tak Puasa Penuh Tak Leh Raya wooo .

Dikesempatan ini saya nak Ucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir & Batin Kepada Semua ! Harap Korang Raya Dengan Gembira ok ? Tak ada Saja nak Cakap Awal-awal ni takut tak sempat . Maklum lahh Kita mana tahu , bila nyawa kita akan ditarik kann ? 


Pojam colik pojam colik,
   Dah nak abis puasa,
   Pojam colik pojam colik,
   Dah nak rayo,
   Pojam colik pojam colik,
   Dah banyak doso.
   Sebolum pojam tak colik-colik,
   Ampun maaf dipinta.

Maafkan saya k , kalau saya ada buat salah kat korang , Terkasar bahasa ke Terguris hati ke whatever la . maafkan saya k . Saya Sediakan Kad Raya ini Untuk Tatapan Korang . Nak Print tak mampu , tak de bajet hehe . 


Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin dari Saya Sekeluarga . Assalamualaikum . 

                                                                                                          #EyFaN


2 comments:

Thanks and Come Backk :)