Pages

Sunday 13 October 2013

Dunia Orang Takde Awek

Waddup Blogger , 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua . Sihat ? huhu . Bosan di petang Ahad ini , dah Merdeka macam tak Merdeka je . Asyik terperap dalam rumah , nasib ada Blog yang mampu aku luah/share Sesuatu huhu . 

Dunia Orang tak ada Awek macam ni lahh rupanya , Duduk rumah 24JAM  kecuali ke Sekolah . Kadang-kadang ada juga game yang membuat aku jadi Malas , Tak Cukup tidor , Tak siap kerja Sekolah dan lambat hantar Folio iaitu MAT .

Sejak PMR ni Stop kejap layan Game-game ni , sekarang ia datang menyerang semula hidup aku . Game ni memang pernah hampir merosakkan hidup aku . Aku sanggup lewat makan, tidur tak cukup semata-mata nak memasterkan diri dengan game ni, dan pernah gaduh dengan kawan sebab game . Adoi bila di ingat balik , "awat la aku sanggup buat perkara-perkara tak elok tu semata-mata untuk satu game?



Tapi siapa kata main game ni tak bagus ? Ia bagus sebab dapat merehatkan minda dan dalam masa yang sama menguji tahap berfikir kita sebab waktu main game ni , perlukan strategi untuk menang bukan ? Tidakkah ia membuatkan anda berfikir ? Tapi kalau 24/7 bermain, apa jadi pulak ? 

                                                  
                                                                                                                                 #EyFaN

4 comments:

Thanks and Come Backk :)